LONG COAT

20:42

Cześć Kochani! 
Witam Was w Nowym Roku po długiej nieobecności na blogu. Odkąd wrzuciłam zdjęcie na swój Instagram w aksamitnej dopasowanej sukience, wiele z Was pytało o nią. Dlatego postanowiłam zrobić zdjęcia i wstawić stylizację tutaj. Wybaczcie moją mimikę twarzy, ale było -15 stopni, więc ciężko było o uśmiech. Do sukienki dobrałam czarne kozaki za kolano, które już z pewnością widzieliście w innych stylizacjach oraz mój nowy zakup, długi ciepły płaszcz z naszywkami. Całość wykończyłam torebką również z aksamitnego materiału. Dajcie znać co sądzicie o takim wydaniu :)
 Śledźcie mnie na Instagramie, tam możecie mnie oglądać zdecydowanie częściej :)
 
płaszcz - ROMWE
sukienka - SHEIN
torebka - SHEIN
buty - DEEZEE

15 komentarze

  1. Który to model butów?

    OdpowiedzUsuń
  2. ten płaszcz jest przeseksowny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę wyglądasz świetnie ! Bardzo podoba mi się ten płaszcz, pasuje Ci ta stylizacja :) Z takim płaszczykiem i kozaczkami to sukieneczki codziennie można zakładać w te mroźne dni :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najlepsza <3 Kozaki szałowe!

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu mam pytanie odnośnie koloru Twoich wlosow czy dalej korzystasz z szamponetek? Wiem ze korzystałas z Mariona - orzechowy brąz. Nigdy nie farbowałam włosów ani niekorzystałam z szamponetek, niestety coraz bardziej nie podoba mi sie ich naturalny "mysi" kolor, polecasz jakies odcienie szamponetek aby je troszkę przyciemnić? 😊
    Pozdawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja - sztos!
    Rewelacyjnie wyglądasz Kasiu ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, świetny blog, zadbany!
    Zapraszam także do mnie: fashion-by-selenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ociągasz się bardzo na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak założysz długie kozaki i sukienkę to jest przepięknie! Idealnie dobrałas do tego płaszcz. Zabrakło rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.